آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه آتروفی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه آتروفی

آیا ممکن است برای بازگرداندن کلیه آتروفی است؟ در واقع، کلیه آتروفی خواهد علایم بسیاری از آن بیمار اذیت زیادی است، بنابراین بیمار مایل به بازگرداندن آن را القا کند. اما به رک و پوست کنده می شود، کلیه انقباض را نمی توان ترمیم، اما پیشرفت را می توان با درمان به موقع متوقف شده است.

چرا کلیه آتروفی علائم القاء؟

هر کلیه یک میلیون نفرون تشکیل شده است. هنگامی که خون جریان از طریق نفرون، اکسیژن و مواد مغذی را به آنها عرضه شده و همچنین مواد زائد به بیرون از بدن فیلتر شده است. با این حال، بسیاری از شرایط و بیماری که می تواند منبع خون ناکافی به نفرون باعث وجود دارد. نفرون را تبدیل به اختلال خواهد زخم و نکروز به تدریج. هنگامی که تعدادی از نفرون سالم کاهش می دهد، که وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن در کلیه باعث می شود، انقباض کلیه خواهد شد در نتیجه. در همین حال، کلیه منقبض خواهد برای کارکرد مناسب را شکست. سطح بالایی از مواد زائد را به خون را از طریق گردش خون جریان، در نتیجه ظهور به بسیاری از عوارض و ناراحتی، به همین دلیل است سطح کراتینین سرم افزایش یافته است.

آیا هیچ راهی برای بازگرداندن کلیه انقباض وجود دارد؟

که من می دانم دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است. دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند کلیه را از بیشتر آسیب دیده جلوگیری، علاوه بر این، می تواند آن کلیه های آسیب دیده اما نه سلول نکروز تعمیر.

در یک کلام، کلیه انقباض را نمی توان ترمیم، اما طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کلیه را از آسیب بیشتر جلوگیری، و معکوس عملکرد کلیه به برخی از درجه، در نتیجه برای جلوگیری از انقباض کلیه بیشتر است. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به جلوگیری از کلیه های خود را از انقباض بیشتر، شما می توانید ایمیل به ما و یا سطوح ضربه پیام ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: